obraz na stronie Przystąpienie do planu MPZP ZBIORCZY 2025

OGŁOSZENIE WÓJTA GMINY WISZNIA MAŁA o przystąpieniu do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla terenu położonego w obrębach: Kryniczno, Piotrkowiczki, Szewce, Szymanów i Wisznia Mała o nazwie MPZP KRYNICZNO X – PIOTRKOWICZKI VII – SZEWCE VIII – SZYMANÓW VI – WISZNIA MAŁA XI

Na podstawie art. 17 pkt 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t. j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1130 ze zm.) zawiadamiam o podjęciu przez Radę Gminy Wisznia Mała uchwały nr IX/XII/121/25 z dnia 26 marca 2025 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla terenu położonego w obrębach: Kryniczno, Piotrkowiczki, Szewce, Szymanów i Wisznia Mała o nazwie MPZP KRYNICZNO X – PIOTRKOWICZKI VII – SZEWCE VIII – SZYMANÓW VI – WISZNIA MAŁA XI. Obszary objęte planem miejscowym przedstawione są na załącznikach graficznych do ww. uchwały. W związku z powyższym zainteresowani mogą składać wnioski do planu miejscowego, w terminie do dnia 11.06.2025 r.

Wnioski należy składać do Wójta Gminy Wisznia Mała w formie papierowej (na adres Urzędu - ul. Wrocławska 9, 55-114 Wisznia Mała) lub elektronicznej poprzez pocztę elektroniczną na adres: konsultacje@wiszniamala.pl (mail należy opatrzyć tematem: „MPZP ZBIORCZY 2025”), za pomocą platformy ePUAP lub platformy e-Doręczenia. Wniosek powinien zawierać imię i nazwisko lub nazwę jednostki organizacyjnej, adres Wnioskodawcy oraz treść wniosku Wnioski należy składać z wykorzystaniem formularza, o którym mowa w rozporządzeniu Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 13 listopada 2023 r. w sprawie wzoru formularza pisma dotyczącego aktu planowania przestrzennego. Dla zainteresowanych gotowe formularze do pobrania w formie papierowej przygotowano w Urzędzie Gminy Wisznia Mała oraz w formie elektronicznej zamieszczono w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie Urzędu (zakładka: Planowanie i zagospodarowanie przestrzenne/Procedury planistyczne w toku/Formularze wniosków i uwag do projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego).

Jednocześnie, na podstawie art. 39 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1112 ze zm.), podaję do publicznej wiadomości informację o przystąpieniu do opracowania ww. aktu planowania przestrzennego wymagającego udziału społeczeństwa. Z dokumentacją sprawy można zapoznać się w siedzibie Urzędu Gminy Wisznia Mała, w godzinach pracy urzędu. Zgodnie z art. 40 ustawy, zainteresowani mogą składać wnioski z zakresu ochrony środowiska, w tym do prognozy oddziaływania na środowisko, w terminie do dnia 11.06.2025 r., w formie pisemnej, ustnie do protokołu lub za pomocą środków komunikacji elektronicznej bez konieczności opatrywania ich bezpiecznym podpisem elektronicznym, na adres: konsultacje@wiszniamala.pl z oznaczeniem tematu „MPZP ZBIORCZY 2025”. Wnioski, zawierające nazwisko, imię lub nazwę jednostki organizacyjnej i adres Wnioskodawcy oraz przedmiot wniosku, należy składać do Wójta Gminy Wisznia Mała.

Wójt Gminy Wisznia Mała

Jakub Bronowicki

KLAUZULA INFORMACYJNA

Na podstawie art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych - RODO), przekazujemy Pani/Panu poniższe informacje związane z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych.

  • Administrator danych: Urząd Gminy Wisznia Mała ul. Wrocławska 9, 55-114 Wisznia Mała
  • Dane kontaktowe: tel.: 71 308 48 00, Fax: 71 312 70 68, e-mail: ug@wiszniamala.pl
  • Inspektor danych osobowych: naszym IOD jest mgr inż. Sebastian Kopacki - iod@wiszniamala.pl
  • Cele przetwarzania, podstawa prawna przetwarzania, rodzaj przetwarzanych danych osobowych:Pana/Pani Dane osobowe przetwarzane są na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO, w związku z art. 54 Ustawy z dnia 3 października2008r. o udostępnianiuinformacjiośrodowisku i jegoochronie,udzialespołeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko, ponieważ jest to niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze. Zakres przetwarzanych przez AD wynika także z art. 8a i 8b ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, a ich zakres to imię i nazwisko albo nazwę, adres zamieszkania albo siedziba.
  • Okres, przez który będą przetwarzane: Dane osobowe będą przetwarzane przez AD przez okres minimum 10 lat, następnie Archiwum Państwowe po ekspertyzie dokumentów może podjąć decyzję o ich zniszczeniu lub przekwalifikować na kategorię A i wtedy dane osobowe Stron postępowania będą przetwarzane przez ADS przez 25 lat od stycznia kolejnego roku po zakończeniu sprawy a następnie zostaną przekazane do Archiwum Państwowego, gdzie będą przetwarzane wieczyście. Źródłem przetwarzanych przez AD, danych osobowych są wnioski i uwagi złożone przez osoby, których dane dotyczą.
  • Odbiorcy danych, podmiot przetwarzający: Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych podmioty będące stroną postępowania administracyjnego zgodnie z Kodeksem Postępowania Administracyjnego oraz organy państwowe i samorządu terytorialnego na mocy obowiązujących przepisów prawa.
  • Prawa osoby, której dane dotyczą: Przysługują Państwu następujące prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych:
  • Dodatkowe informacje: Państwa dane osobowe nie są poddane zautomatyzowanemu procesowi podejmowania decyzji, w tym profilowaniu, które odbywałoby się bez udziału człowieka i wywoływało skutki prawne lub w podobny sposób wpływało na Panią/Pana. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale ich niepodanie uniemożliwia skuteczne rozpatrzenie przez AD wniosku i wnoszonych uwag. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych znajdą Państwo na stronie www AD.
  • Prawo dostępu do swoich danych osobowych;
  • Prawo żądania sprostowania danych osobowych;
  • Prawo żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
  • Korzystanie z uprawnień wynikających z art. 15 - 22 RODO;
  • Dostęp do akt postępowania czy sprostowanie dokumentów znajdujących się w aktach postępowania;
  • W przypadku wniosku o usunięcie danych zastosowanie ma art. 17 ust. 3 lit. b RODO;
  • Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.;
  • Jeżeli przetwarzanie danych odbywa się wyłącznie na podstawie zgody - posiada Pan/Pani prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.