Ogłoszenie o możliwości zgłaszania uwag do złożonej oferty w trybie art. 19a

01 października 2020 r. do Urzędu Gminy Wisznia Mała wpłynęła oferta złożona przez Stowarzyszenie Ochotnicza Straż Pożarna w Wiszni Małej na realizację zadania publicznego pt. „Zakup ubrania specjalistycznego oraz radiotelefonu cyfrowego na potrzeby ratownictwa i ochrony ludności”.

Zamieszcza się ofertę w Biuletynie Informacji Publicznej, na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy Wisznia Mała, na stronie internetowej gminy Wisznia Mała.

Zgodnie z art. 19a ust. 4 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 roku o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1057) każdy może zgłaszać uwagi dotyczące złożonej oferty.

Uwagi można składać pisemnie:

- bezpośrednio w Punkcie Obsługi Klienta Urzędu

- drogą elektroniczną na adres e-mailowy: a.pietrzyk@wiszniamala.pl

- listownie na adres:

Urząd Gminy Wisznia Mała

Ul. Wrocławska 9

55-114 Wisznia Mała

do dnia 09.10.2020 r. (decyduje data wpływu do Urzędu)


Oferta